rike-nile-aro şimdi nasıldır bilmiyorum ama önceki gebeligimde oglum 5.5 aylıkken erken dogdu, kaybettik. Çalışıyordum doğum sonrası yine çalışmaya devam ettim. İşyerinde bir abla uyarmıştı beni hala göbeğin onde yürüyorsun dik dur diye. İnsan ister istemez degistiriyor farkında olmadan yürüyüşünü. Simdi de belim ağrıyor uzun zaman oturunca egilince kambur gibi yürüyorum düzenleme kadar