Hanımlar meraba. 29 temmuzda adet oldum 3ünde bitti. 5inden beri eşimle ilişkiye girdik ve dün kasık ağrım vardı. Adetime 10 gün var ama adet belirtisi var gibi dün ilişkiden sonra da pembe kan geldi ve sonra kahverengi bi pıhtı geldi çok küçük değil iğne gibi bişeydi uzun ince. Yerleşme kanaması olabilir diyor internette başına böyle bişey gelen var mı. İdrar testinde beyaz çizgi oluyo yani negatif mi anlamıyorum ışık tutunca bembeyaz çizgi. Hamile olabilir miyim sizce