Kızlar dün test yaptırdık malesef ki sonuç pozitif . Rabbimden gelene boynum kıldan ince 🤲🏻 10 tane ilaç verdiler 5 günlük sabah akşam şeklinde. Ayrıca 13 aylık oğlum var emiyor doktor bi sorun olmaz dedi inşallah olmaz. Evde eşimle maske ile dolaşıyoruz. Sağlık ocağından aradılar bugun 2 gün aralıklarla arayacaklarını söylediler. Bu süreci geçiren arkadaşlar morel olun bana neler yiyip içielim ki sağ salim atlatalım şu illeti. Lütfen çok dikkat edin biz nerden geldi bilmiyoruz , hiç bişey sağlıktan önemli değil Rabbim yardımcımız olsun bebeğim var dua edin lütfen 😔😔