minikdavsanim yani bir şey olmaz diyenleri gerçekten anlayamadım. Bebeğinizin alerjisi olmuş olsaydı çoook ciddi sıkıntılar olabilirdi ve çoktan hastaneye koşmuştunuz.
Neyse ki Allah korumuş, alerjisi yokmuş ki bir şey olmamış. Her ihtimale karşı vücudunu kontrol edin, kabarıklık vs için.
Siz gene de annenize kızmayın belli ki niyeti, siz biraz daha birlikte oturun diye yapmış fakat güzellikle böyle bir şeyin çok ciddi tehlike yaratabileceğini anlatın.
Çok geçmiş olsun 🙏🏻