mutlubakla Herkese merhaba 🦋 sezaryen doğum sonrası kaçıncı ayda spora başladınız? Hangi sporu yaptınız? Ne tür şeyler yapılmamalı? mesela kardiyo antremanları, hiit vs ne zaman yapılabilir en erken?
Mkelebek mutlubakla bende merak ediyorum ne zaman baslanir. Hos bebekle spor yapmam cok zor su siralar
MayneymisAltintop mutlubakla emzirmiyorsanız 6.ayda pilates ve yürüyüş ile başlayabilirsiniz. Kardio gibi ağır egzersizler 9.ay. Emzirmiyorsanız en az 10 ay ağır spor yok. Süt kalitesini etkileyebilir.
Zehra1994 Ben yapmaya başladım 3 aydan sonra ama doktora görünüp yaptım vücudun su an her hareketi kaldırır dedi.
mutlubakla Chloe ting 2 haftada incelme programı gibi hoplayıp zıplamalı mekikli yoğun antreman yapmadan bu doğum kiloları da göbek de gitmeyecek gibi 🤗
Zehra1994 Zıplama atlama şart koşmak şart kuru yürüyüş ile olmayacağı kesin. Karın hareketlerinr ağırlık vermek lazım. Ama dediğim gibi doktora görün iç dikişler çok mühim
mutlubakla Zehra1994 1 aydır düzenli yürüyorum en ufak değişim olmadı 🤦♀️ Doğru söylüyorsun canım doktora gidip bir baktırmak lazım. genelde kaç ayda başlamışlar ve doktorlar ne tür egzersizler önermişler merak ettim forumdaki arkadaşlar
mutlubakla MayneymisAltintop 6 ay, 10 ay beklerken kilolar yerleşik hale gelmez inşallah 😔 emziriyorum çünkü