H-123 Kızım 3 aylık gece uykusuna geçiyor bi 5 dk sonra ağlıyor gazinoda cikartyrum önceden böyle hiç yapmazdı emip geri uyuyor uyutmak bi saat oluyor nerdeyse neden olur bu aylarda Normal mi tecrübeli anneler
anne15 H-123 Allah canınızı almasın 🙈😂😂 uyutup gazinoya cıkartıyosunuz anladım . Gazını olduğunu sonradan anladım yaZım yanlısından 😂 sagır duymaz uydurur misali yaptım 🙈🙈 bazen biZde de oluyo öyle
Tubasubasi H-123 bizdede öyleydi.uykuyu unutmuştum diyebilirim. Şimdi 5 aylık olduk.yavaş yavaş düzene girdi. Sizinkide biraz büyüsün zamanla oturuyor uyku saatleri.
Tubasubasi H-123 uyku düZenleri geceyi ve gündüzü ayırt etmeleriyle anca oturuyor.baZı Bebekler gündüz uyur,gece uyumaz,bazıları da tam tersi.6 aydan sonra daha rahat etmeyi düşünüyorum mesela😊 bu beni az da olsa rahatlatıyor 😅