Merhaba hanımlar, Ekim ayı gibi doğum iznim bitiyor ve tekrar çalışmaya başlayacağım. Pandemi sebebiyle bebeğim için yatılı bakıcı tutmaya karar verdik. Araştırmalarımız sonucu daha önce bir akrabamızda çalışan Türkmenistan uyruklu yabancı bir bakıcı bulduk, ancak bizden 3 gün içinde haber bekliyor, sanırım çalışma izni yenilemek için. Piyasa nasıl, aranızda daha önce yabancı bakıcı çalıştıran var mı hanımlar, varsa ne kadar ücret veriyorsunuz, çalışma izni vs işlemleri kendiniz mi hallettiniz yoksa aracı bir şirketten mi buldunuz? Konu hakkında hiç fikrim yok, hemen de karar vermem gerekiyor. Bu arada, sigorta, çalışma izni ücretleri hariç aylık 3.000 TL istiyormuş ( aslında dolarla ücret istiyormuş ama aracı olan tanıdığımız Türkiye’de artık kimse sana dolarla ücret ödemez demiş neyseki) bilgisi olan var mı? 🤗