Ada_Deniz Fdmctn ben solgarın emziren anneler için b12 vitaminini kullanıorm birde bestlak damla memnunum sütümü arttırdı solgar da iyi marka işe yarar büyük ihtimal ama kullanmadan da net bişe demem yalnış olur üste kalsın die yorum yazdım 😂
1mirayinannesi Fdmctn ben humana çay aldım kullanıyorum günde bir bardak sütüm bol çok şükür sezaryenli olduğum halde ilk gün geldi sütüm ondan içiyorum ilk günden beri
S100516 Fdmctn ben diğerlerini bilmiyorum da ben faydasını gördüm bestlaktan memnun olmayan fayda görmeyen olmadı çevremde kullanın isterseniz
Akinbebek Humana da bestlak da benim sütümü artırmadı maalesef 🤷♀️herkes de farklı etki yaratıyor demekki
Lina270720 Bende bestlak kullanıyorum canım doğumdan 2 gün sonra kullanmaya başladım ve faydasını gördüm