C1narbars Benim kızımda iştahsızlık oldu. Bazen emdigini kusuyordu. Bı anda ateşi çıktı. Baygınlık geçirdi.
Ama belirtilerinde ateş, iştahsızlık, huysuzluk, halsizlik, idrar yaparken huzursuzluk, kusma, kilo kaybı olabilir. Belirtiler bebekten bebeğe değişebilir. Ben poşeti yapistirip, bezini çok gevsek bagliyordum. Sonra kucağımda gezdiriyordum