OykuKubra59 ben denedim kimyonu bu tarz şeyler denemem diye yırtındım ama çaresizlikten denedm doktorda verebilirsn dedi evet güzel rahatlatıyor zar zor içiriyorsn ama… Millet şeker at öyle içer dediler asla atmadım şeker zaten gaz Yapıyor zararlarını dememe gerek dahi yok derlerse atma die yazıorm zeytinyağ ile karnına masaj yap ayak altlarına yap birde ayaklarını tut karnına doğru bastır dikkat et onu sert yapma kusar midesine denk gelmesin öyle iyi gaz çıkarıyır birde her beslemeden sonra gaz çıkar mama kullanıormusunuz? En güzeli bana kalırsa rezene ve kimyonu hatta anasonu ayrı ayrı demle sen iç ben günde 6 7 bardan rezene kimyon içerdim o dönemler bebeğe sütten geçior zaten çok sıkıştğmda da bir kasık verdim bebeğime çok nadir o da