Baharb Merhaba annelerim bebeğim dört buçuk aylık ama uyku konusunda sikintimizy var emerken uyuyo yatağa koyunca hemen agliuoo eğitim alan var mı benim olan yaşayan yardım etsin neyapmaliyim
hunilimomm Baharb 4 ay atağı olabilir canım benim ki 14 aylık duan oda aynı ağlıyor uyumuyor bi duş aldır istersen karnını doyur güzelce uykuya dalana kadar sende yat yanında hiç eğitim almadım uyku konusunda
Ozgekagan Baharb yatarak emzirirken dikkat edin benim gibi Reflü yapmayın. 15 gündür Reflü öksürüğü ile uğraşıyorum
Deletedmom896 Baharb ben 4. Ay atağını şu şekilde atlattım ilk kucağımda gezerek emzirdim ninni açtım bu arada hafif sersemleyince yatağa yanına uzandım emzirmeye devam ettim akabinde emzik verdim uyudu hep bu şekilde hatta bazen bu yöntem kurtarıcım oluyor diyebilirim