Merhaba anneler.Oğlum 4ay 15 günlük.Bir kaç gündür uyku sıkıntısı çekiyor.Ne memede ne sallanarak uyumak istemiyor ve gözlerini aşırı kaşıyor.Akşamlar artık arabada gezdirip uyutuyoruz ama hep uyanıp uykuda bile gözünü kaşıyor.Artık göz yorgunluğumu,göz tansiyonumu kuruluğumu anlayamıyorum.En kısa sürede doktora götürücem ama varmı böyle bişiy yaşiyan? öneriniz nedir? internetde göz tansiyonu okudum ama gözünü kısmıyor.Sadece çok ovuşturuyor.