kızlar şunu farkettimki 5 aylık bebeğime az az sık sık verince daha güzel diyo normalde tek seferde 120 cc içip 4 5 saat bişi yemiyodu bunu cok takıypdum bu sefer
ama şu iki gündür anladımki 90 cc hazırlıyorum 2 saat sonra tekrsr acıkıyo gene bi 90 sonra bi saat sonra gene bi 90 bu sekılde daha fazla içiyo hosuma gitti bu taktık walla aklınızda bulunsun sizinde cocugu benim gibi yedireyemenler için bi öneri olsun benden
mesela sabah 8.15 den bu 18.30 ye kadar çok iyi tüketti maşşallah