TVyi kumandayı alıp kendi mi açıyor kapalı kalırsa izlemez😂 ışık her bebeğin dikkatini çeker ve çok gerekli olmadıkça (aslında doğrusu 2yaşa kadar) tv açmayın hele 2aylıksa hiç açmayın daha bunun diş zamanları var o huysuzlukla ne yapacaksınız o günlere saklayın bari