Busranisa Kızlar canım aşırı cekiyor. Hamileliğim boyunca yemedim emzirirken yiyen varmı bi sakıncası oldumu
espalp Busranisa içinde civa var ya korktum yemedim 🙄 kalamar yedim bir şey olmadı ama midyeye cesaret edemedim
Cihangiriinannesii Busranisa Arastirmistim bunu yenilmiyor malesef. Hamileyken nasılsa emzirirken de öyle zarar veriyormuş bebeğe biraz sabredicez mecbur
mirayilknurtolga Busranisa midye pislikle beslenen bir şey ve yüksek oranda civa barındırıyor içerisinde. Hamilelikte ve emzirirken midye ve dip balığını önermezler. Zehirlenme ihtimali olduğu için. Bende çok severim ve çok özledim. Az biraz daha sabır.
Denizdemirr Valla hamileyken ton balığı yeme falan dediler midye yememeyş duymadım hamileliğimde olduğundan fazlasıyla midye yedim hiç bişey olmadı 😂
Busranisa Denizdemirr evet ya bende ton balığını duydum ama yedim bi kaç defa 🙄 bende hamileliğim boyunca aşırı aşerdim ama tuttum kendimi artık dayanamıycal gibiyim 😞
Denizdemirr Busranisa valla ben yedim inşallah bişey olmaz bacım canın çekiyosa ye ypksa sütün çeker biyerlerin şişer derler bizde 😂
Momsbabyy Busranisa Niye ne oluyormuş ki yiyince🙄 Ben hamileliğimde sürekli aşerdim sürekli yedim😁 şimdi de emziriyorum ve yiyorum çok şükür bişey olmadı ama zararı ne ki ?