11 aylık kızım sürekli idrar enfeksiyonu geciriyor bugun yine kültür verdik doktr üreme cıkarsa koruyucu antibiyotk veririm dedi nasl kullanılıyor süreklimi kullanan varmı bebeğine cok üzgünüm kendimi cok suclu hissediyorm doktr kesinlikle ıslak mendil kullanmıcksn sürekli suyla yıkayıp kurutcksn dedi