Asuuu Kızım 6 ay 15 günlük 3 gündür jasmın dogum kontrol hapı kullanıyorum. Bebegim memeyi reddediyor bundan kaynaklı olabilir mi alarjik durumumuza var ama memeyi alınca rahatsız edici bir şey oluyor ve kızım emmeyi reddediyor bilen varsa lütfen yazar mı