Merhaba oğlum bugün 2 ay 4 günlük ve sarılığı yüksek çıktığı için çocuk hematoloji bölümünden karaciğerle ilgili bir problem olabilir denilerek epilepsi hastalarına verilen bir ilaç verildi. 4 gün kullanıp 7 gün sonra tekrar tahlillerine bakılacak. Bu konuyla ilgili daha önce bir problem yaşayan oldu mu? Tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız çünkü çok korkuyorum