Merhaba 25gün önce doğum yaptım bir haftadır sağ göğsüm inanılmaz acıyordu oğlum emerken sanki vakumluyor öyle acı, görünürde yara yoktu ama canım acıyordu. İki gün önce sağmak istedim herhalde hızlı seviyede sağdığım için mi bilmiyorum bir baktım kan akıyor göğsüm yara olmuş yaradan kastım morarmış ve boyle kan pıhtısı toplamış sanki. İki gündür oğlumu emzırmedım o goğsumden günde iki kere sağmaya çalıştım bu arada sütüm öyle çok yok her sağımda 30-40 cc anca çıkıyor zorlarsam. Bugun ağrıyla uyandım oyle ağrı ki göğsüm sanki taş olmuş dokunamıyorum yuruyemıyorum bile sağmaya çalıştım zar zor yine az geldi ama ağrıdan duramıyorum ne kullanabılırım başına gelen var mı napıcam bilmiyorum öyle halsızleştirdi ki beni vücudumdan ateş çıkıyor sanki ayağa kalktıkca başım dönüyor :(