23201060 Kızlar varmi bu kremi kullanan. Silvilce bile çıkmayan cildim vardı Dogum sonrasi lekeler oluştu. Güneş lekesi gibi. Yada önerebileceğiniz başka bisey varmi
Deletedmom348 23201060 Sakın sakın bekarken almıştım aldım kullandım. Hiç etkisi yok. Durmadan hala arıyorlar size özel kampanya yaptık alın diye. O kerizliği bir kere yaparım dedim👍
SerapBayram 23201060 bnde kullandım hamilelik te değil ama ondan önce kullanmıştım bi faydası olmadı canım
Sevde123 Google dan araştırın bu kremler sadece fenomenlerin kabartmasından ibaret. Bence kullanmayın
Tugceklcccc 1 aydır uçları olmayan sivilcelerim çıkıyor çenemde zar zor patlatıp üzerine çay ağacı yağından damlatıyorum bi 10 dakka kadar sonra da madacassol krem sürüyorum inşallah geçer
Deletedmom348 23201060 Yani sen bilirsin canım yinede ben iki üç kutu kullandım. Düzenli kullandım birde. Bana hiç iyi gelmedi. Yüzümde sadece bir küçük sivilce lekesi için kullanmıştım o halde etki etmedi
Fatma8988 23201060 instgramda gördüm aldım 4. Kutumdayım artık baska krem kullanmıyorm. Tamamen Türklerin yaptığı cok işe yarayan bir krem. Benden sonra 3 lü paket aldı işyerimdekilerde
Leyladamla 23201060 benim yuzumde vucudumda olan hamilelikten kalan lekelere cok iyi geldi hala da kullanıyorum duzenli kullanırsanız erkisini cabuk gosteriyo sivilce olan bolgeye surerseniz daha fazla sivilce çıkarıyormuş kendi sayfasinda yaziyordu. Birde cildi yumuşacık yapıyo…
23201060 Leyladamla ay sevindim umarım bendede işe yarar geldi kullandim bi kez bakalim. Sabah aksam yaziyo. Sizde mi oyle kullandınız
Leyladamla 23201060 evet bende gunde 2 defa kullandim ama mercimek tanesi kadar sureceksiniz etkisini 1 hafta icinde gosterdi bende.