Tuba_90 kendimi gördüm sanki.. suan benim bebeğim 9 aylık olmak üzere. O aylarda bizde öyleydik. Maalesef bazı çocuklar böyle oluyor. Gecelerce ağladığımı biliyorum dayanamıyorum diye sürekli ağlayan bir çocuktu ama sürekli. Hep bir mızmız hali. Geçmeyecek diyordum herkes az daha dayan diyordu. Dayanın benim bebeğim 6. Ayda biraz düzeldi. Sonra 7. Ayda diş huzursuzluğu olsa da eskisi gibi olmadı şükür şimdi dişi de çıkardı düzeldi çok şükür baya baya iyi eskiye göre. Sizde bir umut bu ayların geleceğine tutunun İnan’ın düzelecek. Bazı çocuklar böyle oluyor ben kendimi çok suçladım ben mi hata yapıyorum bir yerde diye ama YOk . Geçecek zamanla sakin sabırlı ve hep Güleryüz’le yaklaşın bebeğinize geçecek