Zeymir bana da aynısını dediler noldu bezelerin olduğu yer morardı doktor bile güldü bana gittiğimde bunun içinmi geldin diye devletteki özele gittim ona kızıp değerleri iyi çıktı ama aynı yerin altında yine morluk oluştu 5 ay sonra yani banada deli muamelesi yaptılar şimdi hemotoloji ye gitçez.olabiliyomuş tabiii bezelew çocuklarda geçiyomuş ama ne bileyim günlerdir ağlıyorum Allah kimseyi evladıyla sınamasın