Sezenkumsal92 o göğsünü mutlaka sağ, hem ateşlenmeni engeller hem sütün azalmaz.. Ben ilk oğlumu göğüslerimin ucu yok diye emziremedim, silikon ucu tutmadı, alternatifleri de bilmiyordum😞 şuan 5 aylık ikinci oğlumu emziyorum, sütüm yetmiyor ama olsun her damlası önemli.. bu bebeğim de tutmak istemedi önce, uç çıkarıcıyla çıkarır hemen ağzına verirdim, sağı kolay tuttu da solu yaklaşık bir ay sonra verebildim.. bir de tüm kahverengi kısmını ağzına sokmaya çalıştım, bu şekilde hem daha kolay aldı, yara da olmadı göğüslerimde