Sdatrk canım kilosu normalse mama verme İnan ben de aynı durumdayım ama istedikçe veriyorum işi gücü bıraktım onu emziriyorum 🤷🏻♀️ O sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil ❤️ Yemek yapamasam da sorun değil eşim sorun etmiyor Allah var belli bi düzen oturttum kendimi bebeğime göre ayarlıyorum durduğu sürelerde evi süpürüyorum hiç durmasa eşim evde olduğunda yapıyorum temizliğimi gün içinde de yemek yapabilirsem yapıyorum yapamasam dışardan yiyoruz ya da eşim gelince pratik bişeyler yiyoruz