Zuzu88 aydns 4 ay iki günlük olduk aşımızı yaptırdık çok şükür aşı hiç bi olumsuz etki yapmadı.Onun dışında sürekli kucak ilgi hep memede uyuma var uyuduğunda da en fazla yarım saat o da uyandığında destekle uzattığım zaman.İnşallah bi düzene sokarız.
s_koc Hulyamelek merhaba bu yorumunuza denk geldim ben de aynı durumdayım bebeğiniz düzeldi mi acaba? Ne zaman düzeldi 🥺
Hulyamelek s_koc düzeldi çok şükür onunls bir bende ağlıyordum geçiyor diyorlardı hep geçti çok şükür şimdi de dişleri yüzünden sıkıntı çekiyoruz 😂 geçiyor kuzum hiç üzülme 🌺 bolca sabır 💞