sapling Kızlar şuan bebeğim 4 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimizde kış olacak doğal sebze bulamayacağım. Kışlık hazırlıyor musunuz. Ve nasıl yapıyorsunuz
MuhammedAmine sapling kış mevsiminin bir sürü sebzesi var . Ben kışlık yapmadım sadece domates sosu yaptım salça yerine kullanabileceğim . Mevsim sebze ve meyveleri yedirme taraftarıyım
Supurgesizcadi sapling meyve depoluyorum canım zaten benimki bir yaşında bizimle yiyor genelde.kısa da ne bulursam ona göre pisirecegim.kompostoluk koydum çoğunlukla bı de taze fasulye. et ağırlıklı yiyor zaten yanına mevsim sebzelerinden yaparim bı de balık zamanı geliyor ohh miss☺️
Asli123 sapling barbunya koymayı düşünüyorum buzluga. Dün akşam kendime yapmıstım tattırdım hosuna gitti. Bir de bezelye koymuştum. Onun dışında mevsim sebzeleri daha sağlıklı bence tabiki
Alp17 Ben bir reçel, tarhana yaptım. Şeftali, kayısı koydum buzluğa. Başka ne yapılabilir bilmiyorum ben de bekleyim şurada bize de fikir olur 😊
MuhammedAmine sapling Evet konserve ama yeşil değil kırmızı biber koydum domateslerin kabuğunu soyup doğradım tencere de biraz pişirdim altına biraz zeytinyağı ekledim çok çok az ekledim sadece parlak durması için çünkü zeytinyağı kokuyor bana sonra kapya biberleri küp küp doğrayıp ekledim ilk önce biberleri eklemedim pişip eriyor için de kayboluyor biraz da tuz ekledim ama benim oğlum şu anda 19.5 aylık
Alp17 Nilderinn geçen yıl kuzenim koymuş bir şey olmadı yedirdim çocuğa dedi bende ondan duyduğum için koydum ilk defa deneyeceğim. Şeftaliyi kabuğunu soyup koyduğunu söyledi ben de öyle yaptım bakalım
Cnsakf sapling yapmıyorum her mevsimin kendi sebzesini ve meuvesini yediriyorum buzlukta bekletilmiş yiyecekler bana çok cazip gelmiypr
minikailemmm sapling ahahah 4 bucuk aylıgız ve biz basladık mama yedigimiz için yavas Yavas herşeyi tattırıyorum o yüzden kışın kış yiyecegi yaızn yaz yiyecegi yemiş olcak oglum