Esleminannesi17 ben hiçbi zaman ısrar etmedim yemesi için, sinirlenmedim, tepki göstermedim. Yemiyorsan sen bilirsin diyip kaldırdım mama sandalyesinden. Denemediğim yöntem de, yemekte kalmadı. Dışarıda yemiyor, suda yemiyor, hayvanları izlerken yemiyor, çizgifilm açayım dedim ne çizgifilme ne yemeğe zaten bakmıyor. 2-3 saat diyorum çünkü acıkınca memeye saldırıyor ve vermezsem evde ağlama krizleri yaşanıyor. Duymamazlıktan, görmemezlikten gelemiyorum. Biraz ağlıyor sakinleştirmeye çalışıyorum baktım olmuyor qsonra tekrar alıyorum kucağıma mecburen ve emiyor. Böyle bi düzen oluştu ve ben artık dayanamıyorum. Ne yoğurt, ne çorba, ne sebze, ne et, ne mama hiçbi şey yemiyor. Danino yemeyen çocuk olur mu ya? Kızım ağzına sürmedi en azından bunu yer belki diye almıştım o da çöp oldu.qq