Esleminannesi17 btllszrr bir margarin agirliginda olmaliymis ama oyle az az degil. Dolu olsun biraz. Kaka onemli degil pek gunde bir okur gunde 3 olur haftada bir bile olabilirmiş
ikiprensannesii2 Sehrickr93 Ben gecede değiştiriyorum uyandığımız zaman kakasını yapmış oluyor öyle yatırmak istemiyorum gece rahat 2 defa değişiriz
cavrosay6 Sehrickr93 evet 5 aya geçtik 4 ay 14 gunluk.Benm olum çok içiyo.3 sate bir mama veriyorm araliklardada su içiyo.Anliyorm su istemesiniçok agladgi zaman mama verdiyimde yemiyo ama suyu öyle içiyoki.