Tuba92 Ayda atak yaşayan anneler var mı bebegin düzenli uykulu bi bebekken bi anda herşey alt üst oldu ne zaman geçer bide diş yüzünden mi acaba böyle kesinlikle uyutnakyabcoj çok zorlamıyorum 2 3 saat uyku asla yok 🤔
DogaLina Tuba92 6. Ayda atak yok. Ama 6. Ayda bebekler mesafe farkını ögreniyolar. Yani sizin onu bırakıp gidebileceğinizi düşünüyolar. Aslında bu bi ilerleme ama huysuzluk olarak dönüyo. Ve en çokta uykuya geçerken bu korkuyu yasıyolar. Bir hafta 10 güne geçer merak etmeyin.
280120 Tuba92 bizde 6.aydayiz gecenin bir yarisi uyaniyor oturuyoruz 1.5 2 saat sonra zorla salla salla oyle uyuyor ve surekli uykuda mızırdanıyor 😭
Tuba92 ervam1 bende bilmiyorum da atak haftası hesapliyordum 6 ay iki günlük atak dönemiymiş şaşkınım 🙄
Busrayildiz Bizimki de 6 ay 4 günlük atak mıymış gece çok uyanmalarının sebebi 😣5 aylıkken diş çıkardı huyu suyu değişti walla bir de atak eklenince tadından yenmiyor 🥺6 aylık olup gece kesintisiz uyuyan var mı????
Tuba92 Busrayildiz Busrayildiz bende çok merak ediyorum benimde oğlumun 2 on dışı iyice beyazladı merak ettiğin bir konu var sizde diş hzuursuzluk ishal iştahsızlık yaptı mı acaba
Tuba92 DogaLina gerçekten bunu hiç düşünmemiştim ben yanındayken daha kolay dalıyor ve başkası halası falan uyutmak istese ben uzaklaşınca istemiyor ağlıyor. Bu şekilde bakmamıştım umarım biran önce gever çünkü çok yorucu hem diş hem asi hem uykusuzluk coxuumi çok zorladı
DogaLina Busrayildiz benimkide sese cok duyarlı. Doktorumuza sormuştum o dönemde dokun ona demişti. Dokunca bi mırın kırın etmişti ama uyanmamıştı. Ara ara geceleri dokunurum hala orda oldugumu hissettiririm ona. Korkma uyandırmaktan. Hem zaten uyanıyo diyosun o yüzden denemeye değer bişey kaybetmemiş olursun
Tuba92 280120 yok bende hiç yok sallama falan da yapmıyorum valla uyursa uyur uyumazsa ısrar etmiyorum çünkü çok yoruldum cidden artık