Deren Özel sektörde çalışıyorum (hastane) acaba ücretsiz izin (6ay olan) kullanmak için hangi yolları izlemek gerekiyor bilgisi olan yakın zamanda kullanan kullanacak olan varmı?
Ipekk Deren doğum izniniz bitmeden söyleyin dilekçeniizi yazın zaten şu tarihte başlamak istiyorum diye yazarsanız. Doğu izni bittikten hemen sonra başlaması gerekiyor
ZeynepAdam Deren ik ya izin kullanacağınızı bildirin ben ptt den iadeli taahhütlü göndermiştim ellerine ulaştığını gösterir belge geri geliyor bu sayede. Benim sorun yoktu arkadaşlarla aramızın iyi olmasına rağmen ne olur neolmaz diye böyle yaptım.
miliaris Deren iZnimin bitmesine yakin idari islere gidip ucretsiz izin kullanacagimi soyledim ve dilekce verdim..
Gmz123 Deren bende özelde hastanede çalışıyorum oncelikle birim sorumlumla görüştüm ücretsiz izin kullanmak istedimi daha sonra insan kaynaklarına izin formu doldurup verdim bu kadar
Gzdymn İşyeri ik sına imzalı dilekçe verdim. İk dilekçe örneği verdi ona göre yazdım Şu tarihte doğum yaptım şu kanun ile hakkım olan ücretsiz izni şu tarihler arası kullanmak istiyorum diye o kadar baska bişey yapmadım.. onlarda sisteme giriş yaptı
Aysglaybak Deren çalışmaya başladıktan sonra kullanamıyosun die biliyorum ben iznim bitmeye 10gün kala gittim konuşup dilekçe verdim
yilmaysel Çalışmaya gerek yok. Doğum izniniz bittiği gün gidip dilekçeyi verebilirsiniz. Yalnız dilekçenizin bir fotokopisini alıp elden teslim alındığına ilişkin ik dan alındı yapılmasını isteyin. Neme lazım 🤔 gerçi siz talep edince illaki izni vermek zorundalar. Aksi takdirde noterden ihtarname kanalıyla talebinizi gönderin. Bu sayede haklı nedenle iş akdinin feshi hakkınız olur. avukatım ve ben de ücretsiz izin hakkımı kullandım 👍🏻
yilmaysel Tabi çalıştığınız kurumla aranız bozulmaması için önceden ik ile görüşüp ücretsiz izin hakkınızı kullanacağınızı belirtmekte fayda var.
ikos58 [bilinmeyen] ben de 1 yıllık ucretsız ayrıldım okuldan cıkısımı verdıler anlasmalı olarak ama tazmınat odenmedı seneye tekrar baslıycam bu arada ıssızlık almıs olucam sadece