Cennetkusum ebebek baby plus alistirma bardagi 240 ml yeni aldım ama memnunum akıtma falan yapmıyor dişleri oldumu yırtabiliyormuş sadece daha sağlam bisey derseniz philips alıştırma bardağı alabilirsiniz onu da kullanan tanidigim memnun wee baby meyve emziği gayet iyi bence ben şimdilik bunları cam rende ve mama sandalyesi aldım bi kasik aldım ama memnun kalmadım o yüzden onu demeyeyim 🤦🏻♀️