Mrv9 Sleepy müşteri hizmetlerine sordum 3 ile 3+ arasında sadece emicilik farkı varmış yoksa bedenler aynıymış 🤷♀️ Çok mantıksız gelse de öyle sanırım ikisini de kullandık
Fasulyem ipekkizimm bende açıyorum canım bezi hatta iç yan lastiklerini bollaştıryorum bile sümdürüyorum hiç sızma olmadı ama hemen çiş yapınca önü şişiriyor ortası falan pek dolmuyor bezin. Galiba bez küçük geliyor