Hanımlar merhaba
4.5 aylık bebeğim var kolik bir bebekti uyku sorunu vardı ve sırf uyabilmesi için son çare ayakta salladım ilk salladığım günden beri de ayağımdan indirince uyandı her seferinde ve tekrar ayağımda sallamadan uyumadı. Tabi bu kızımda alışkanlık oldu ve hâlâ ayağımda sallıyorum şöyle de bir durum var geceleri gayet güzel dalıyor ve beşiğinde uyuyor sabaha kadar. E büyüdükçe de bu bende bacak ağrılarına sebep oldu. Onu kendi başına uyumaya nasıl alıştıra bilirim var mıdır tecrübeleriniz gerçekten artık çileden çıkardı bu durum beni…😩