merhaba anneler oğlum 1 yaşında 2 hafta önce ki kontrolumuzde doktorumuz azı dişleri yolda demişti hemen ilk haftasında da ishal değil ama mukusumsu kaka ve günde kaka sayısının 4-5 e kadar artışı olmuştu dişe bağladım ama içim rahat etmeyince doktorumu aradım kusma ve ateş yoksa endişelenme dedi ama dün gece su gibi ishal ve kusma olmaya başladı doktora gittik bulantı ve ishal önleyici yazdı çubuk krater verdik durdu ishal ama şimdi uyuturken emdikten sonra yine kustu lütfen bilgisi olan yazsın bu arada virüslü bi durumu olabilir ama 5 gün kullan yine olursa gel dedi bilemedim o yüzden kaka testi vs almadı 2 hafta önce ki kontrolde kan testi de olmuştuk tekrarlamadik ne yapmaliyim Lütfen yaşayan varsa yardım etsin