Asilinnnannesi Bugün oğlum 2 aylık aşılarını oldu ve aşırı huzursuz sürekli ağlıyo ateşi 37lerde carpol verdim şimdi inşallah birazdan düzelir. Aranızda yaşayan var mı normal mi ve ne zaman geçer
Synmannesi Asilinnnannesi bu hafta bizde vurdurcaz ins hemen geçer o gün napıcam bilmem :((( geçmiş olsun ins yavrularımızın canları yanmaz
Prensesannesi2020 Asilinnnannesi bizimde öyleydi çığlık kıyamet ağladı o gün saatlerce.ertesi gün nispeten daha iyidi ama tam olarak huysuzluğu 3 gün sonra geçti.
Asilinnnannesi Synmannesi inşallah bi sıkıntı yaşamazsınız canım ben aşıdan sonra direk carpol vermediğim için çok pişmanım belki bu kadar sıkıntı çekmezdi diye. Her bebek aynı olmuyo tabi belki senin evladın sorunsuz atlatır yani inşallah öyle olur
Asilinnnannesi Prensesannesi2020 şurup vermiş miydin peki? Ben verdikten sonra yedirip uyuttum şuan uyuyo inşallah gece ateşlenmez 😭 çok geçmiş olsun ya evlatlarımızı Allah korusun
Prensesannesi2020 Asilinnnannesi evet verdim eve geldik calpol verdim 6 saat sonra bir daha verdim başkada vermedim.çok geçmiş olsun sizede😞
Yagizalpp Benden tavsiye aşıdan hemen sonra emzirin. Ateşi olmuyor o zaman. Ama huysuzluk oluyor. Banada hemsire soylemisti diger oglumda.