Buseasel bizim doktor 4. ayda başlamadı kan damlasına 6’da başlarız dedi. 4. ayın ilk 2 haftası çok zordu, uykuları bozuldu sonra toparladık. Her bebiş farklı, umarım siz yaşamazsınız sorun, benim de gözüm korkmuştu baya ama geçiyor her şey gibi o da 😌