Kızlar 42 gün önce normal doğum yaptım başta iyiydi fakat iki haftadır vajinam acıyordu. Bugün aynadan bakayım dedim alt kısmım baya kıpkırmızı bide sanki mercimek kadar bir şişlik var. Doktoruma pzt gidicem ama acıyor resmen otururken bile. Başına gelen var mı? Buna ne sebep olabilir ya. Dikiş yerim iyileşmiş ama bu çıktı başıma.