Melisam Merhaba arkadaşlar bebeğimin burnu hırıl hırıl hep cekıyordum burnunu fizyoljk serumla az gelmiyordu bugün Baya yoğun geldi ve korkuyorum hastamı ettim die 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Ateş öksürük yok şükür napmalıyım birde ilk kez 13 saattr hiç uyumadı yardımcı olursanız çok sevınırım🙏🙏
Azraninnnannnesi Melisam anne sütü mü alıyor ? Eğer öyleyse bol bol emzirin kısa sürede toparlanır. Burnunu güzel temizleyin. Hafif ılık bir bezle göğsünü yumuşatabilirsiniz. Siz ıhlamur,meyve çayları,bol bol meyve vs yemelisiniz sütünüzden geçer.
deleted2310 Melisam yani böyle hasta yada değil diye yorum yapmak yanlış olur ama oğlumun doktoru 6 aya kadar burun tıkanıklığı normal oda ya çok nemli yada çok kuru olduğunda artış olur dedi ona dikkat et birde
Happybaby Melisam ilk aylarda benim oğlum da öyleydi serum fizyolojik +aspiratör kullanıyodum sürekli geçmez zannediyodum 3/4 aylıkken düzeldi burda aspiratör burun da ki kılcal damarlara zarar verir dendi ama bende bi doktordan dinledim burunda birikenler temizlenmezse ortak kulak iltihabına sebebiyet verirmiş korkma bol bol temizle sen eğer öksürük hapşırık ateş yada aşırı bir huzursuzluk olursa doktora götürürsün canım 🌸
Melisam Azraninnnannnesi cok sağolun hepsini yapaım 🙌🙌inş geçer nerden oldu keske bilsem vicdan azabından ölcem🙄🙄 hastaneye gtmem gerekır mi acaba allahım yoğun bakım falan yazmışlar başka postlara içim parçalandı
Azraninnnannnesi Melisam siz daha iyi bilirsiniz gözlemleriniz sonucu hastaneye gitmeniz gerekiyorsa elbette gidin. Kendinizi üzmenize gerek yok çabuk atlatır merak etmeyin siz kendinize iyi bakın oda iyi olacaktır. Belki birinden bulaşmıştır. Her yer salgın 😕
Deletedmom47 Melisam Huzursuzlanmış tatlım otribebe yeterli olur sorun yapma .Kendiliginden geçer bi cigerlerini dinle hırıltı geliyormu diye ona dikkat et .Doktorada götürürsün en fazla hava veriyor zaten ileri durum olmadıkça hastanede hava taktırıyorsun .
Ikrasuna1404 Melisam bebeklerin ilk yıl 8 defa nezle olması normalmiş bağışıklığını güçlendiriyormuş bol bol emizridğiniz sürece ateş kusma vs bişi yoksa ve burnunu temizlediğiniz sürece 2-3 güne toparlanır inş