Nilsevgi psikolog bir arkadaşım zorlamamam gerektiğini söylemişti , baya sebepleriyle açıklayarak, gerçekten de çocuğu inatçı huysuz yapıyor ısrarcı olmak, bende kendi haline bıraktım artık, demek ki doyuyor aç olsa yer diyorum , gene de üç öğün hazırlayıp kenara koyuyorum yerse yiyor yemezse kaliyor 😔