ikizerkekannesi merhaba,ben prego ibiza aldım,hep önlü arkalı istiyordum,18aylık ikizlerim,3aylıktan beri full kullaniyorum,her yere cok rahat girip cikiyor,en önemli düsünülmesi gereken şey,bulunduğunuz yer,apartman,asansör ve arabanız varsa rahat sığdırabilme durumuna bakın derim,biz hepsini ölcüp bakmıştık ve o yüzden tercih etmistik,birde artısı ibiza tekli olarakta kullanilabiliyor bazen bir bebegim kanguruda biri pusette cikabiliyoruz..