gulcan_mesut00 Arkadaşlar bebekte gözyaşı kanalı tıkanıklığının giderilmesi için neler yapabilirim başına gelen var mı?
Ysmn07 gulcan_mesut00 malesef masajdan başka çözümü yok. 1 yaşına kadar masaj geçmez ise operasyon. Çoğunlukla geçiyor ama inşallah sizinde geçer
Aselinaannesi gulcan_mesut00 benim kızım 2 aylik ken göz yaşı kanal tıkanıklığı olmuştu göz doktoruna götürdüm damla sayesinde geçti çok şükür
Asafeymeninannesi OmerAlp03 Silin mi diyorlar ? Masaj yapın bol bol. Bir kaç ay sonra düzelecektir gulcan_mesut00
Aysegul3442 Ellerinizi iyice yıkayıp burun ve göz arasındaki bölgeye küçük parmağınızla hafifçe bastırarak masaj yapmanız gerekiyor
44760 gulcan_mesut00 qeçiyo Allah ın izniyle merak etmeyin. Bizim bebiştede wardı hemde nasıl oluyodu üzülüyodum yawruma ama doktorumuz arkadaşlarında dediqi qibi masaj yapmamı söyledi serçe parmaqımla düzenli we tabiki temiz ellerle. Ya da çay kompresininde faydasını qördüm bi de sütümü saqıyodum 1 hafyada qeçmiş ti👍🤗
Deletedmom418 gulcan_mesut00 benim kzımın gözü açılmıyordu. Sarı akıntıda vardı. Sıcaksu pamukla sildim düzenli temiz tuttum hep ve masaj yaptım geçti çok şükür.
Elamiram Deletedmom418 bu bendede var hatta simdi post açtım durup dururken sarı sıvı akıyor yavrumın gözünden 🥺 sıcak su pamukla temzlıyorum masajı nasıl yaptınız nekadarlık bebeğiniz?
Sngl123 Benim kızımda doğduğundan 2 gün sonra başlamıştı bir gözü siliyorum hemen yine oluşuyordu 40 gün boyunca devam etti 1 hafta göz çukurlarından burnuna doğru masaj yaptım geçti
Deletedmom418 gulcan_mesut00 inşallah geçer canısı ama tabi çok kötü ise bi göz dr u görsün yine de ihmale gelmez
Sngl123 gulcan_mesut00 şişme olmadı sürekli çapaklanma oluyordu enfeksiyon diye doktor damla yazmıştı iki çeşit damla kullandım geçmedi boş yere kullanmışım enfeksiyon değilmiş ben internetten araştırdım bi doktorun YouTube da tıkanıklığa karşı yaptığı masajı izledim bende aynı şekilde 1 hafta yaptım bi sabah kalktım hiç çapaklanma olmamıştı ondan sonra hiç olmadı
gulcan_mesut00 Deletedmom418 yok yani önceden çok kötüydü zaten doktor kontrolü altında şuan ama iyi durumu işte sadece gözyaşı kanalının açılması gerekiyor yoksa operasyon diyor doktor. Bende ondan korkuyorum daha 3 aylık narkoz alıcak diye 😒
Deletedmom418 gulcan_mesut00 sen bol bol masaj yap canısı her emzirmede yap işte aklına geldikçe yap düzelir inşallah operasyona gerek kalmaz
Emel1989 gulcan_mesut00 bizde de aynı sorun vardı canım kaynatılmış soğutulmuş suya pamuk batırıp günde üç kez temizledim birde aklıma geldikçe diğer arkadaşlarında dediği gibi göz çukuruna dairesel hareketler sonrasinda burun kanadına doğru parmağını çekme şeklinde masaj yaptım geçti çok şükür..