SertapHilal Bebeğim 3 günlük 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Emerken uykuya dalıyo ama hala emmeye devam ediyo 15 dk falan. siz kaç dakika emziriyosunuz?
Aysegul3442 SertapHilal daha sık emzirin o dönemde açlığa dayalı sarılığının artması ihtimali çok yüksek , çene kasları gelişmediği için başlarda daha uzun süre memede kalabiliyorlar 15dk biraz az geldi, uyandırmaya çalışın omzunu sırtını kaşıyın
Ozget SertapHilal benim doktorum 2 saatte bir 15 20 dakka yeterli dedi daha fazlasini bosa emer o yeterli dedi…
Tubade SertapHilal 2 saatte bir emzirin bence benimki 1 saati geçiyodu ayrılmak istemiyodu memeden gazını çıkart derken gene saati geliyodu 😂