Kızlar merhaba,
Bebeğim 2.5 aylık ve ben mastit ameliyatı olduğum için sadece Hipp mama ile besleniyor. İki gündür vücudunda bu tür kırmızılıklar oluştu. Alerji böyle bir şey mi yoksa sıcaktan mı sizede sormak istedim.
https://imgyukle.com/i/uuqlpe
https://imgyukle.com/i/uuq6k0