Elmaliturta_ Kullananınız varmı kızlar faydası oluyor mu göbeğimdeki fazlalıktan çok şikayetciyim🙄Kullanıp memnun olanlar ürünü de yazabilir misiniz
OzlemAlisa Elmaliturta_ ben doğumdan 8 9 ay sonra yamuna kullandim. Kalan gobegim duzenli kullanimla 3 haftada gitti
sinemin Elmaliturta_ ben 27 günlüğüm canım takmaya başladım Faydası varmı bilmiyorum ama baya terletiyor 😂
Elmaliturta_ OzlemAlisa yaa öyle mi peki hic cıkarmıyor musunuz nasıl kullanılıyor ? Bir de hangi cesit korsesini aldınız
OzlemAlisa Elmaliturta_ latex askısız olanı kullandim. Otururken falan cok rahatsiz emziriken de zor oluyodu o yuzden gunluk islerimi yaparken taktim gun icinde toplam 2 3 saat kadar. Zten ev supur sil derken iyice terletiyodu
OzlemAlisa tosbikannesiii yamunanin kendi sitesinden almistim. Emzirirken takmiyodum genelde ayakta is yaparken takiyodum
sinemin Elmaliturta_ dışı siyah cırt cırtlı içi kaygan naylon gibi baya suyun içinde kaldım bakalım 😂 bi tane daha aldım onun hiç faydasını görmedim karnı sarıyo baseni çıkarıyo ben hem korse takıp üstüne de korse tayt giyiyorum terlemek için 😂