Ballikaymakli 1 aylıktan beri ara ara nefesi gidiyo. Kendi getirebiliyo ama ben korkuyorum. Bazen ağlamıyor bazen nefesini getirince ağlıyo. Şu an 3 aylık. Bu durum ne zaman düzelir.
Swtlna Ağlarken mı nefesi gidiyor, katılıyor mu yani? Eğer katılmadan bahsediyorsanız 19 aylık artarak devam ediyor, 6-7 yaşına kadar da devam edebilirmiş.
Ballikaymakli Swtlna yok normalde oluyo. Tükürüğü genzine mi kaçıyo düzgün nefes alamıyo mu bilmiyorum. Dururken hık hık diyo nefesi gidiyo geri 1 2 saniyede getiriyo.
Merveeiboo Doktora götürün bence durduk durmadık yere birden gidiyorsa ne olduğunu sorup öğrenin derim yinede bi nefes gitmesi yani basit bişey değil önemli bi konu
Merveeiboo Ballikaymakli onlarda temizmiş ama hc bi fikrim yok suanda acaba iç mi çekiyo ki ara ara cnkü benm oğlum zamanlarda iç çekerdi bazen 🤷🏼♀️
Ballikaymakli Merveeiboo biraz erken doğdu acaba doğru nefes alıp vermeyi daha öğrenemedi mi ki. Günde 2 3 kez oluyo