MomSEA Ezgi63 büyük oğlum geçirmişti. Kaşıntı kremleri dışında yapacak bir şey yok. Kendiliğinden geçecek. Bana da bulaşmıştı. Çok fena bir şey ayak altı eller falan acayip kaşınıyor batıyor. Uyuyamamıştım