Arkadaşlar Bebeğim 4 aylık 6 aya kadar anne sütünde su var diyorlar ama bebeğim ishal Doktorlar gerektiğini söyledi Bu yüzden ilk defa vereceğim Sizce hazır su alıp tekrar kaynatılır mı vermeyelim yoksa ev yedekte satılan halılardan illaki almalı mıyım bu konuda benimle Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim