Bebeğim 2 aylık. Kolik zamanlarımda hibçir şekilde durduramadık. Uyutamadık. En son battaniyenin arasına katıp uyuttuk. Şimdi alıştı. Battaniye arasında sallıyorum. Uyuduğu zaman ayağıma alıp yere koyuyorum. Kor komaz hemen uyanıyor. Uykuyu alındaramadığı için de huysuzluk yapıyor. Bebekler ne zaman düzene giriyor. Geçer mi bu durum? Beşikte vs yatmıyor.