Es_es 2 aylıkken başlayan uyku sorunumuz var bizim en zorlandığım konu bu gündüz çoğu zaman hiç uyumuyor şanslıysam haftada 1-2 gün belki 1 saat uyur, doktorlar da geçer diye kaale almıyo ve yapmadığım şey kalmadı uyuması için ama maalesef, o yüzden çoğunlukla huysuz geçiriyo günlerini. Yemek konusu da pek iyi sayılmaz günde 2 öğün yerse şükrediyorum bazen sadece memeyle geçiriyo günü haliyle doymuyo ve gece en az 5 kez kalkıyo. Aslında benim tavsiyeye ihtiyacım var ama uyku konusunda söylenecek herşeyi yapmışımdır. Yemeğini kendi önüne koyarsam biraz yer ama kaşıkla vereceğim şeylerde az az toplamda 1 yemek kaşığı kadar ancak yer.