Brcn0650 Arkadaşlar benim lohusalığımın 35.gününde regl oldum aranızda böyle olan var mı zamanla bi sorun teşkil ediyor mu
Gdogru Brcn0650 39.günde oldum hatta korkup doktora gittim. Adet olmuşsun çabuk toparlanmış rahmin dedi. Çok var böyle olan. Bir sorun değil. Ama korunmayı ihmal etmeyin hamile kalmak istemiyorsanız
Brcn0650 Gdogru anladım canım o zaman benimde rahim biraz çabuk toparlamış kendini doktor kontrolüme var biraz daha o yüzden bişey diyemiyorum
psikolog-anne Ysmn_0 kanama o gun lerde bitmiş derecede oluyor neredeyse, benim kanamam 20. Gun bitmişti 35 te normal regl kanaması olarak geldi belli ediyor kendini:)
Brcn0650 Ysmn_0 benim baya azalmıştı kanamam dünden beri çok yoğun bi kanama oluyo sürekli 35.gün olunca ordan anladım
Yadi32 Brcn0650 ben de istemezdim demek istemiyorum çok güzel Bi bebeğim oldu iki güzel evladım var o dönem evet çok garip hissetmiştim ama iyiki oldu Allah gönlüne göre versin Bi sıkıntı Olmuyo yani o anlamda söylemiştim